Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

14 Kasım 2014 Cuma

Domates soslu ve yoğurtlu kızartmalar :)


Merhabalar hanımlar 

Yaz aylarının vazgeçilmezi Kızartmalar,
Bende bir kızarma düşkünü olarak herkes bilir ama be yinede paylaşayım dedim;
Sizlerin sevdiği hangisi peki ?

A) Domates soslu kızarma mı?
B) Sarımsaklı yoğurtlu kızartma mı?
C) her ikisi 

C Diye ilk ben parmak kaldırıyorum o halde :D


Domates sosu : Minik minik doğrarız domateslerimizi tavaya koyar biraz kızarttığımız yağdan 2 çorba kaşığı kadar ekleriz.Güzelce suyunu çektiririz 1-2 Diş sarımsakta ekleriz.yarım çay kaşığı kadar karabiber acı sevenler pul biber,tuz. oh mis ve sıcakken buluştururuz kızartmamızla ve ekmek bana bana yeriz :D

Sarımsaklı yoğurt : sarımsak 2 diş ve bir kase yoğurt kızarttığımız yağdan 1 çorba kaşığı ekler tuz ekler homojen bir karışım olana kadar karıştırır istediğimiz kızarma ile afiyetle yeriz :)

Ağız tadıyla bol gülücüklü sofralarımız olsun sağlık sıhhat olsun 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder