Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

15 Nisan 2014 Salı

Acuka'lı Kalın sigara böreği



Amerikan kapılarımı boyadığımı arkadaşlarım biliyor siz niye bilmeyesiniz ki dedim  
Yoruldum hemen kendime evde tek kalmış bir yufka ile Acukalı kalın sigara böreği kızarttım, yanınada Niğde gazozu (Niğdeliyim efenim biline ) Kollarıma güç oldu valla 
Deneyin acı sevenler harika oluyor emi  
Acukamı da kendim yaptım yakında tarifini yayınlayacağım hoş kalan:)

Acukalı Kalın sigara böreği:

Malzemeler:

1 adet yanlız kalmış yufka 
kahvaltılık acuka
sıvı yağ
çok acıkmış bir mide 

Yapılışı:

Şöyleki yufkamızı tam yuvarlak halinden 4 e bölüp 4 tane üçgen elde ediyoruz.İçlerine Kahvaltılık acuka sürüp kalınca sarıp bol yağda kızartıyoruz mis mis diyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder