Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

19 Mart 2015 Perşembe

YERLİ SALAMON DA DENİLEN ALABALIK :)

Alabalık


M E R H A B A L A R 

Farklı balıklar alıp yemek, bizde artık bir huy oldu.

Önceleri ''en iyi şey bildiğin şey'' dir der, farklı balıkları almaya çekinirdim.

Şimdi fiyatı cazip gelen balıkları sırayla alıp pişiriyorum...

Sizde değişik tatlara açık olun en önemlisi de çocuklarınız her tada alışsın, sonradan alıştırmak çoook zor olur  
''bir anne tavsiyesi '' 

YERLİ SALAMON DA DENİLEN ALABALIK 

Temizletip kılçıklarını aldırırsınız.Ama yine de kılcıkları oluyor.Yıkadıktan sonra mısır unuyla normal unu karıştırır tuzu da ekler balıkları bir güzel unlarsınız.sıvı yağda güzelce kızrtırsınız. Yanına da bir balık salatası of of deymeyin keyfime 

AFİYET SAĞLIK OLSUN 

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok fazla balık sevmesem de alabalık seviyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Alabalık lezzetli olur. ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba ellerine sağlık blogunu yeni keşfettim hemen takibe aldım canım seni de bana beklerim :) http://makeupby-ezgi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil