Her işin başı...

Her işin başı... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

10 Mayıs 2016 Salı

PIRASA SALATASI :)


PIRASA SALATASI 

Kızım öykü ilk salatasını yaptı  
Ama minik parmakları kıvırcıkları yıkarken donmuş ve dedi ki; annecim sıcak suyla yıkasam olmaz mı?
O an içimdeki ses; yavrum kuzum seni, ellerini sıcak sudan soğuk suya sokmayacak biriyle evlendireyim dedim ve işte annelerin hep kullandığı bu cümlenin ne demek olduğunu anladım 
Ama lafın gelişi tabi ki bunlar benim kızım okuyup doktor olacak inşallah  Küçük bebişleri iyileştirecek onun deyimiyle  (bu arada yaşı 8 ) Ama Arada sıcak suyla yıkanmış salatalarda hazırlasın dimi 

PIRASA SALATASI 

MALZEMELER: Kıvırcık,havuç,2 dal beyaz tarafından pırasa,limon,yağ,tuz 

YAPILIŞI: Görüntüden de anlaşılacağı gibi...Siz nasıl yapacağınızı bilirsiniz 

Afiyet sağlık olsun 


2 yorum:

  1. Oy kiyamam ben ona. Bizim evde de benden baska kimse pirasa yemez.bir de bu tarifi deneyim. Elinize saglik. Nice senelere. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Denemem gerek, Pirasayi hic bu sekilde tuketmemistim :)
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil